eStudent Logo
Otvorene su prijave za LUMEN Business - razbij barijeru, razvij karijeru

Otvorene su prijave za LUMEN Business - razbij barijeru, razvij karijeru

Autor: Zorica Petrović, 12. 01. 2024.

LUMEN Business najpoznatije je studentsko natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva u Hrvatskoj i regiji. Prijave za natjecatelje otvorene su od 11. siječnja 2024. do 24. siječnja 2024. godine.

Natjecanje je dio LUMEN platforme koju čine još tri područja: data science, development i engineering. Svrha LUMEN Businessa ostvarivanje je suradnje među studentima i poduzećima. Tijekom natjecanja timovi studenata trebaju koristiti stečena znanja i riješiti zadatke iz poslovnih slučajeva koja su zadala poduzeća.

Prijaviti se možete do 24. siječnja putem forme.

Natjecatelji imaju tri mjeseca za rješavanje poslovnog slučaja. U to vrijeme bit će organizirane:

  • konzultacije s profesorima,
  • konzultacije s poduzećem čiji poslovni slučaj pojedini tim rješava te
  • radionica koju vodi jedno od partnerskih poduzeća, a otvorena je za sve natjecatelje.

Timove, čija rješenja budu inovativna i najkreativnija, očekuju vrijedne novčane nagrade. Svako partnersko poduzeće osiguralo je nagrade za tri najbolja rješenja za njihov poslovni slučaj. Prva mjesta osvajaju 1350 eura, druga 800 eura, a treća 550 eura.

Partnerska poduzeća

Ovogodišnje LUMEN Business natjecanje održava se u suradnji s Privrednom bankom Zagreb, Coca-Cola HBC Hrvatska, Henkelom i L’Oréalom. To su poduzeća koja su ponudila poslovne slučajeve, a natjecatelji biraju jedan za rješavanje. Osim navedenih, partneri natjecanja su i Mazars te Konzum plus d. o. o.

PBZ case

Kako pokrenuti samostalno poslovanje i uspostaviti uspješan odnos s bankom?

Kategorija poslovnog slučaja: poduzetništvo, financije i bankarstvo

Poduzetništvo je sve češća tema kada se govori o gospodarskom razvoju. Inovativni pojedinci koji su spremni preuzeti rizik kako bi ostvarili svoju poslovnu ideju neizostavni su dio društvenog napretka. Glavni zadatak u ovome je caseu uspostaviti poslovnu aktivnost prema odabranome pravnom obliku poslovnog subjekta. To uključuje: izradu strategije, definiranje poduzetničke niše uz proizvod ili uslugu koja se namjerava ponuditi tržištu, predstavljanje poslovne ideje poslovnoj banci radi dogovora o suradnji te provođenje istraživanja tržišta.

L’Oréal case

Armani Beauty Acqua di Giò – Into the Unknown

Kategorija poslovnog slučaja: marketing

Cilj ove studije je osmisliti strategiju za lansiranje novog muškog mirisa, Armani Acqua di Giò. Na početku se treba provesti istraživanje tržišta, analizu konkurencije, potencijalnih partnera i odabir ciljane skupine. Na temelju istraživanja priprema se finalni aktivacijski plan koji treba sadržavati 360 komunikacijsku strategiju. Slijedi financijski plan, aktivacija lokalnih klijenata te način aktiviranja linije mirisa s mogućnošću nadopune.

Coca-Cola case

Kako privući nove potrošače iz drugih kategorija bezalkoholnih pića prema proizvodu Coca-Cola Zero sugar Zero caffeine?

Kategorija poslovnog slučaja: marketing bezalkoholnih pića

Timovi kao rješenje ovog slučaja trebaju ponuditi prijedlog marketinških aktivnosti za 2024. za novi proizvod, Coca-Cola Zero sugar Zero caffeine. Cilj je pronaći način da se u kampanji iskoriste prednosti proizvoda, a to su pogodnost za konzumaciju u bilo koje doba dana uz zadržavanje odličnog okusa Coca-Cole. Rješenje mora sadržavati marketinški plan i troškovnik.

Henkel case

Schauma, Gliss & Syoss strategija 2024.

Kategorija poslovnog slučaja: marketing

Henkel je na tržištu prisutan s raznim proizvodima. U poslovnom slučaju fokus je na tri njihova brenda za njegu kose – Schauma, Gliss i Syoss. Zadatak je osmisliti strategiju za spomenute brendove kojom će se unaprijediti slika o brendu, povećati penetracija i dodatno ojačati pozicija na tržištu. Rješavanje casea sastoji se od dva koraka. Prvo je potrebno napraviti istraživanje tržišta, a nakon toga pripremiti prijedlog strategije po 4P principu. To uključuje konkretne prijedloge za proizvode, cijenu, prodajno mjesto te promociju koja treba biti u fokusu.

Završnica

Rješenja poslovnih slučajeva natjecatelji će predati krajem travnja. Zatim, poduzeća odabiru pet finalista. Finalisti će svoje ideje prezentirati u svibnju, a proglašenje pobjednika i završnica LUMEN platforme održat će se 25. svibnja 2024. 

Saznajte više!

Dodatne informacije o LUMENu i ostalim projektima eSTUDENTa možete pronaći na našoj web stranici. Kako biste ostali u toku s radom Udruge pretplatite se na newsletter ili pratite društvene mreže – Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn i YouTube.

Ostale objave

07. 02. 2024.

Kako dekorirati svoj životni prostor na studentskom budžetu

Donosimo nekoliko savjeta kako poboljšati svoje okruženje

06. 02. 2024.

PwC je iduće odredište STARTERovog projekta Izlet na buduće radno mjesto!

Pwc je iduće odredište STARTERovog projekta Izlet na buduće radno mjesto, broj mjesta je ograničen!

31. 01. 2024.

Budi što želiš, dođi i TI na karneval!

Saznajte koji hrvatski gradovi organiziraju karnevalske povorke i osigurajte si dobar provod u veljači.

31. 01. 2024.

It Starts With You: zašto uvijek zadatak kojem je rok u ponoć predam u 23:59?

Često odgađamo izvršavanje zadataka do zadnje minute. Je li uzrok tome lijenost, nedostatak samodiscipline ili je možda nešto potp...

Postani članom Udruge putem pristupnog procesa koji se odvija jednom godišnje!

Prijavi se na naš newsletter i među prvima saznaj za studentska natjecanja, projekte i ostale studentske pogodnosti :)

Strateški partneri