logo
Drugi dan CMWEEKa bio je u znaku odnosa s javnošću

Drugi dan CMWEEKa bio je u znaku odnosa s javnošću

Autor: Timotej Repak, Apr 15, 2025

CMWEEK, eSTUDENTov projekt posvećen content managementu nakon prvog dana, nastavio se 8. travnja trima predavanjima posvećenima PRu, tj. odnosima s javnošću.

 

 

Dan je počeo predavanjem “Kampanje koje se pamte” koje je održao Gordan Turković, izvršni direktor CTA komunikacija. Predavač je naglasio da je izrazito bitna stvar kod kampanja analiza podataka koju čine komunikacijska strategija, misija, vizija i cilj, analiza okruženja, istraživanje javnog mnijenja i fokus, analiza organizacije, SWOT analiza, analiza medijskih objava u određenom periodu te analiza organizacije.

 

Predavač je sve prisutne upoznao s cijelim tijekom kampanje kroz primjer “Odvoji, lako je!”, kampanje napravljene na zahtjev grada Splita i Čistoće Split čiji je cilj bio educirati ljude o razvrstavanju otpada i potaknuti ih na isto. Prije svega je održano ispitivanje znanja građana o navedenim temama te o njihovim navikama vezanim uz odvajanje otpada. U svrhu kampanje angažirali su poznatog rapera Vojka V koji je u tu svrhu otpjevao pjesmu Odvoji, razdvoji što se ispostavilo kao vrhunski potez kojim je tema dobila neplaćenu pozornost medija te su stihovi ljudima koristili kao svojevrsni šalabahter što je kampanju učinilo prepoznatljivom i uspješnom.

Drugi primjer uspješne kampanje je “Nemar je prva iskra” koja je napravljena u suradnji s Hrvatskim šumama, a čiji je cilj bio smanjiti broj šumskih požara izazvanih nemarom građana. U kampanji su korištene TV reklame, bilbordi te društvene mreže, a učinak same kampanje je da je u toj godini broj šumskih požara bio najmanji u desetljeću.

OM-CMWEEK-UTO-9496.jpg

“Ovo mi je već drugi put da surađujem sa eSTUDENTom i uvijek ću se rado odazvati zato što sam ovo prepoznao kao jednu super inicijativu ljudi željnih znanja. Po pitanjima i komentarima je vidljivo da je to mjesto gdje želite biti ako se bavite ovom strukom, neovisno o iskustvu koje netko ima i učenje od mladih ljudi nešto je što me ispunjuje”, poručio je predavač Goran Turković, izvršni direktor u poduzeću CTA komunikacije.

 

 

PR dan nastavio se predavanjem “Agency life: Behind the Scenes” koje je održala direktorica strateških komunikacija u agenciji Manjgura Anamarija Hrvojić Đurić. Predavačica je objasnila na koje se načine Manjgura bavi kriznim komuniciranjem, ali i strateškim planiranjem. Kroz interaktivni razgovor prisutni su pokušavali objasniti pojam public relations koji se teško može opisati u nekoliko rečenica jer obuhvaća niz znanja i vještina koje pojedinac mora imati.

 

Prisutni studenti dobili su direktan uvid u rad agencije, u konkretne zadatke svih zaposlenih te načine napredovanja. Tako su saznali kako su najbitnije vještine za rad u agenciji timski rad, stalno razvijanje novih vještina, kvalitetno upravljanje vremenom, preuzimanje inicijative, poznavanje Office paketa, te poznavanje jezika i medijske slike. Predavačica je pojasnila kako izgleda dan u agenciji poput Manjgure na svim pozicijama - kao asistent, mlađi savjetnik, savjetnik te stariji savjetnik. Posebna pozornost uvijek se pridaje kreativnosti i informiranosti.

 

“Bilo je super, iznenađena sam koliko je ljudi došlo jer je predavanje usred radnog dana i studenti imaju druge obaveze. Bilo mi je odlično zato što su pitanja bila konkretna i konstruktivna te mi se čini da studenti dobro promišljaju o svojem razvoju u struci i budućnosti u odnosima s javnošću i komunikacijama”, poručila je predavačica Anamarija Hrvojić Đurić, direktorica strateških komunikacija u Manjguri.

 

Antea Bajto, studentica druge godine komunikacijskog menadžmenta na Sveučilištu Algebra Bernays kratko se osvrnula na predavanje i rekla: “Bilo je jako zanimljivo jer me zanima rad u agenciji. Sljedeće godine imam praksu pa mi je bilo fora čuti opis rada i pozicija.”

 

 

Utorak na ovogodišnjem CMWEEKu zatvorilo je predavanje “Event Management u praksi: Od ideje do realizacije velikog festivala” koje je održao Bruno Pietri, organizator Unifesta. Slikovito je prikazao kako je izgledalo organiziranje najvećeg studentskog festivala u Hrvatskoj od nule do točke na kojoj se očekuje prisustvo oko 4000 studenata.

 

Napomenuo je kako sve važne stvari u event managementu kreću od ideje, zatim slijede planiranje, organizacija i logistika koja je iznimno zahtjevna, a tek onda na red dolaze produkcija, marketing i sigurnost. Predavač je istaknuo kako događaju poput Unifesta znače puno jer snažno izgrađuju brend i zajednicu te stvaraju dugoročne uspomene za sve prisutne. Ključni faktori kod promocije ovakvog događaja su digitalna prisutnost i uključivanje zajednice kroz studente ambasadore i štandiranja. Bruno je potaknuo sve zainteresirane za uključivanje u timove, volontiranje, praćenje lokalnih događaja te pokretanje svojih projekta kao načine stjecanje vještina potrebnih za organizaciju evenata.

OM-CMWEEK-UTO-9537.jpg

“Primarni cilj ovog predavanja bio je upoznavanje studenata s ovakvim projektom koji se po prvi put javlja u Hrvatskoj, želio bih potaknuti ljude na dolazak na Unifest te im pokazati kako takav projekt izgleda u pozadini te o stvarima potrebnim za organizaciju. Potičem mlade na naprave korak naprijed i probaju organizirati svoje projekte. Vjerujem da će se sve greške ispraviti u putu. Pohvalio bih udrugu eSTUDENT na svemu što čine i veselim se budućim suradnjama”, poručio je Bruno Pietri, predavač i organizator najvećeg studentskog festivala u Hrvatskoj.

 

Gea Cvek, studentica vodstva i menadžmenta osvrnula se na predavanje i rekla: “Najveći poticaj za dolazak na CMWEEK bila je mogućnost da naučim nešto više. Bilo mi je drago doći i sudjelovati u cijelom ovom projektu, a samo predavanje o event managementu bilo mi je korisno jer se planiram baviti nečim sličnim. Dobila sam dublji uvid u samu industriju te na to kako se stvari organiziraju.”

 

 

Saznaj više!

Ako želiš saznati više o ovome i ostalim projektima, posjeti našu web stranicu. Kako ne bi propustili najnovije informacije o radu Udruge, zaprati nas na društvenim mrežama – FacebookuInstagramuLinkedlnuTikTokuYouTubeu. Pretplati se i na dvotjedni newsletter kako bismo te mogli obavijestiti o aktualnim projektima na mail.

DISCLAMER! WEB STRANICA JE JOŠ U IZRADI! - Za pristup staroj stranici kliknite OVDJE
logo

Kontakt informacije


Trg J. F. Kennedyja 6, p.p. 137

10 000 Zagreb

estudent@estudent.hr

Zapratite nas na

© Sva prava pridržana | eSTUDENT 2025