logo
CMWEEK: dan treći - kako nastaje dizajn proizvoda?

CMWEEK: dan treći - kako nastaje dizajn proizvoda?

Autor: Mia Sara Matušin, Apr 24, 2025

Treći dan ovogodišnjeg CMWEEK-a koji se održavao od 7. do 11. travnja na Sveučilištu Algebra Bernays posvećen je vizualnim komunikacijama. 

Prvo je predavanje održala Izvorka Jurić, kreativna i art direktorica u dig studiu na temu We Dig Strategy, We Dig Branding, We Dig Design. Na početku studenti su upoznati s rebrandingom studia koji je iz Design Bureau Izvorka Jurić postao dig studio te koja je važnost dobrog brandinga i prepoznatljivosti. Glavna vodilja ovog studija je da se strateški pristupa kreativnosti, s ciljem da se iskopa istina i dublje značenje o nekom brandu.

Pomoću nekoliko je primjera prikazan cijeli proces nastanka identiteta nekog proizvoda, bilo to iz nule ili dizajniranjem novog proizvoda već postojećeg branda. Kao primjer dizajna koji se stvarao iz nule prikazan je SAMPÉ gin. Tijekom dizajniranja pazilo se na svaki detalj, tekstura boce podsjeća na morsku površinu zbog čega logo tiskan na stražnjoj strani boce izgleda kao da je ispod morske površine. Cijeli razvoj ovog dizajna trajao je preko 3 godine, a dokaz da je vrijedilo su i mnoge prestižne nagrade koje je dizajn osvojio. 

Osim toga, studenti su čuli i priču o dizajnu paketa za cook at home hranu londonskog restorana CERU

Restoranu je bilo potrebno brzo i zanimljivo rješenje koje će dobiti mnogo publiciteta i biti prepoznato u javnosti s obzirom na to da je projekt takve hrane pokrenut tijekom pandemija zbog potrebe za prihodima. Studio je osmislio pakete koji su umotani u reusable marame koje se mogu dobro stilizirati u nekoj kombinaciji ili iskoristit u druge svrhe. Ideja je bila iznimno zanimljiva javnosti, objavljena na mnogim poznatim portalima i časopisima. Istaknuto je kako su ovakvi projekti uvijek svojevrstan rizik budući da studio ne zna hoće li ideja stvarno doživjeti boom u javnosti.

Tijekom predavanja studenti su mogli na konkretnim primjerima iz stvarnog svijeta vizualnih komunikacija saznati sve o tome koliko traje proces izrade identiteta jednog branda, koliko je teško, ili lako, komunicirati s klijentima, što sve može poći po zlu te kako se izboriti s tim, i još mnogo toga.

 

“Jako sam zadovoljna, sve je jako lijepo organizirano, komunikacija je od početka na visokoj razini i sve izgleda vrlo profesionalno. Predavanjem sam izrazito zadovoljna, bilo je stvarno puno pitanja što je uvijek jako lijepo za vidjeti.”, rekla je predavačica Izvorka Jurić.

 

Dan smo nastavili s predavanjem Ladislava Lauša, vlasnika 28 design studia, pod nazivom: “Od korporacije do kreativnog studija: kako se mijenja uloga dizajnera”

Fokus ovog predavanja bio je na tome da se studente i mlade ljude koji se tek trebaju izboriti za svoje mjesto u svijetu potakne da ostvare svoje snove.

Studenti su čuli mnogo korisnih savjeta od nekoga tko je sve to i sam prošao i uistinu razumije studente koji sjede u klupama. 

Najbitnija poruka je da studenti trebaju iskoristiti sve prilike koje im se pružaju jer se prilike ne ponavljaju, a iz svake se prilike stvori mnoštvo novih prilika.

Također je naglašeno koliko je bitno izlaziti iz svoje zone komfora jer je to trenutak u kojem te nitko ne može zaustaviti, i ako si pobijedio sebe i svoje strahove, možeš sve. 

Osim toga, kad si mlada osoba koja se tek upušta u poslovni svijet, vrlo si nesiguran u sebe i svoje znanje pa možeš kritike shvaćati preozbiljno. Ipak, kritike treba filtrirati jer te često mogu gušiti i usporavati u rastu. No, prije svega treba uživati u procesu i ne stvarati si nepotreban stres zbog kojeg ljudi često zaborave da su na mjestu o kojem su nekad sanjali.

Vjerujemo da je predavanje mnoge potaknulo na odvažne korake i da će se i u budućnosti sjećati ovih riječi.

 

Saznaj više!

Ako želiš saznati više o ovome i ostalim projektima, posjeti našu web stranicu. Kako ne bi propustili najnovije informacije o radu Udruge, zaprati nas na društvenim mrežama – FacebookuInstagramuLinkedlnuTikTokuYouTubeu. Pretplati se i na dvotjedni newsletter kako bismo te mogli obavijestiti o aktualnim projektima na mail.

DISCLAMER! WEB STRANICA JE JOŠ U IZRADI! - Za pristup staroj stranici kliknite OVDJE
logo

Kontakt informacije


Trg J. F. Kennedyja 6, p.p. 137

10 000 Zagreb

estudent@estudent.hr

Zapratite nas na

© Sva prava pridržana | eSTUDENT 2025