logo
CMWEEK: Marketinške teme poput društvenih mreža obilježile prvi dan projekta

CMWEEK: Marketinške teme poput društvenih mreža obilježile prvi dan projekta

Autor: Zorica Petrović, Apr 14, 2025

CMWEEK, projekt Content Management skupine, započeo je u ponedjeljak, 7. travnja, s četiri predavanja posvećena marketingu.

Prvo predavanje “Od nule do bestsellera: Kako uspješno lansirati novi proizvod?” održao je Krunoslav Stančićportfolio integration lead u poduzeću Coca-Cola HBC Hrvatska.

Objasnio je teoretske temelje o tome kako brendovi rastu. Naglasio je kako su za napredak bilo kojeg brenda bitni mentalna i fizička dostupnost, dosezanje povremenih, a ne samo lojalnih kupaca te da je prepoznatljivost važnija od diferencijacije. Jedan od izazova za Coca-Colu bilo je privlačenje kupaca generacije Z. Krunoslav je objasnio kako se radilo na kampanji “Share a Coke” i studentima je pružio uvid koliko je promišljanja o različitim elementima potrebno kako bi kampanja bila uspješna. Objasnio je kako je rješenje izazova bila personalizacija, uz fizičku dostupnost i mentalnu dostupnost s emocijama dijeljenja. Zaključno, sažeto je definirao šest lekcija za lansiranje proizvoda.

“Bilo je fantastično, ja uvijek volim pričati o primjerima iz prakse i tada se uvijek oduševim s pitanjima koje studenti postave jer propituju prave stvari. Uvijek je lijep osjećaj čuti da su ljudi čuli ono što si pričao. Mi u Coca-Coli volimo podržavati fakultete i studentske udruge. U krajnjem slučaju, to su naši budući kolege, kao partneri ili kao zaposlenici, i uvijek tražimo način da im pokažemo koliko je naš posao zanimljiv i dinamičan, koliko je industrija zanimljiva i da ih na taj način motiviramo da razmišljaju o Coca-Coli kao svom budućem poslodavcu“, komentirao je Krunoslav Stančić.

CMWEEK

“Prijateljica mi je poslala program CMWEEKa i izgledao mi je jako zanimljivo. Odabrala sam doći na predavanje Coca-Cole jer su oni najpoznatiji i posebni i jer sam htjela naučiti nešto novo. Bilo je jako zanimljivo i poučno” kazala je Lucija Radilić, studentica na Sveučilištu Algebra Bernays.

Jelena ĆubelKarla Popovčićsenior social media manageri u 404 Agency govorile su o tome kako se brend gradi putem društvenih mreža. Agencija 404 trenutno ima jedan od najvećih timova za društvene mreže u Hrvatskoj s čak 17 članova.

Jelena i Karla su studente provele kroz izgradnju brenda, korak po korak, od brand purposea preko misije i vizije, tona komunikacije sve do brand promisea. Objasnile su što sve treba znati o društvenim mrežama prije početka kreiranja sadržaja. Kako uspješno izgraditi brend putem društvenih mreža prikazale su na primjeru LAQO osiguranja, prvog digitalnog osiguranja u Hrvatskoj. Navele su kako je za dobre profile na društvenim mrežama potrebno da se korisnici poistovjete sa sadržajem i da ih se potakne na interakciju, važno je surađivati s influencerima i organizirati nagradna darivanja.

Jelena Ćubel podijelila je zašto smatra da je važno sudjelovati na događajima namijenjenim studentima:

“Svi volimo prenijeti svoje znanje mlađima, a volimo dolaziti i jer priželjkujemo da što više mladih dođe kod nas na praksu i da vide super projekte na kojima radimo. Na primjer, Karla je jedna od studenata koji su bili kod nas na praksi, ostala je, napredovala iz godine u godinu i danas je na poziciji seniora. Mislim da imamo odlične internship programe i da pružamo prilike mladima, pogotovo studentima, da nešto nauče.”

“Također, i da mladi vide kako sve što čitaju o marketingu funkcionira u praksi. Mi kao agencija smo ponosni da radimo jako puno toga in-house i ne moramo slati dijelove projekata vanjskim agencijama i to je dobro za studente na praksi jer vide kako funkcionira cijeli proces”, dodala je Karla Popovčić.

Jelena je izdvojila ključne poruke njihovog predavanja:

Social je ključan za sve brendove danas i jako je dobro biti na društvenim mrežama i znati što raditi. Svaka je društvena mreža specifična i nije dovoljno samo pripremiti objavu i pustiti je. Moraš imati sve isplanirano, imati ideju iza svega i pratiti rezultate da vidiš funkcionira li to, a ako ne, bitno je reagirati na vrijeme.”

“Jako je bitno u ovome poslu pratiti trenutno stanje na društvenim mrežama, ne samo u Hrvatskoj nego i u svijetu, i biti responzivan na sve. Jako je teško biti relevantan, a u isto vrijeme i jako bitno”, završila je Karla.

FP-0054.jpg

O umjetnoj inteligenciji i budućnosti influencer marketinga govorili su Lana Bedaković Rosandićmanaging partner, i Grigor Baždar, event director, iz agencije Alert.

Koliko se brzo promjene događaju u svijetu marketinga Lana je ilustrativno objasnila na svom dugogodišnjem poslovnom iskustvu. AI donosi mnogo korisnih alata za rad u kreativnim industrijama kao što su marketing i event management, ali i puno pitanja o tome kakva budućnost očekuje ljude koji rade u tim industrijama. Umjetna inteligencija može zaposlenicima u agencijama ubrzati poslove koji inače traju satima kako bi se više mogli  posvetiti kreativnom dijelu posla, tvrdi Lana. Ipak, u spoju umjetne inteligencije i influencer marketinga ostaje otvoreno pitanje autentičnosti o kojem su studenti raspravljali na kraju predavanja.

“Bilo mi je zanimljivo predavanje zato što je bilo jako aktualno i govorilo se o bitnim temama danas, a to je AI. Predavačica je bila iskrena i nije rekla da će sve biti bajno i krasno i da će sve biti isto, nego da će se sve mijenjati. Mislim da je najbitnije što sam naučio da trebam učiti svaki dan nešto novo i probat ću raditi vježbu o kojoj je govorila, a to je korištenje nekog AI alata svaki dan 20 minuta”, podijelio je svoje dojmove Branimir Čalović s Grafičkog fakulteta.

Posljednja tema na prvom danu CMWEEKa bila je “Content marketing: Što kada "guranje pod nos" više ne fukncionira?” o kojoj je govorio Tibor Trupeccreative director Kontra Agency.

Na početku, Tibor je objasnio što je content marketing i zašto se koristi. Neki od razloga su proširivanje baze kupaca i povećavanje svijesti o brendu. Studente je proveo kroz nekoliko koraka koje je potrebno uzeti u obzir tijekom kreiranja content marketing strategije. Objasnio je zašto je važno definirati idealnog kupcaizgraditi vrhunsku web-stranicu te koje su koristi pisanja blogova na web-stranici brenda.

“Predavanje je dobro prošlo, mislim da su polaznici zainteresirani. Zahvaljujem svima što su došli i što su ostali do zadnjeg predavanja. Svi iz agencije volimo prenositi znanje, uvijek je dobro kada ima ljudi koji su zainteresirani za ovu industriju i to je pozitivno za vidjeti”, rekao je Tibor Trupec.

“Ovo predavanje mi se svidjelo, zapravo me i prije samog početka zainteresiralo svojim naslovom. Predavač je vrlo jasno i zanimljivo pričao o content marketingu. Kroz predavanje smo imali priliku saznati koliko je danas važno razumjeti potrebe publike, graditi povjerenje te stvarati autentičan i kvalitetan sadržaj. Također me potaknulo da razmislim jesam li više izložena sadržaju koji se nameće ili onom koji me privlači i i gradi komunikaciju”, komentirala je Sara Šarić, studentica komunikologije na Fakultetu hrvatskih studija.

Saznaj više!

Kako smo se proveli i što smo još naučili na CMWEEKu pročitaj na web-stranici i zaprati društvene mreže – Facebook, Instagram, Linkedln, TikTok i YouTube. Pretplati se i na dvotjedni newsletter kako bismo te mogli obavijestiti o aktualnim projektima.

DISCLAMER! WEB STRANICA JE JOŠ U IZRADI! - Za pristup staroj stranici kliknite OVDJE
logo

Kontakt informacije


Trg J. F. Kennedyja 6, p.p. 137

10 000 Zagreb

estudent@estudent.hr

Zapratite nas na

© Sva prava pridržana | eSTUDENT 2025